keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Yläkerran wc

 Vaikka meillä on kaikki pieniä vessoja, niin ainakin niitä on monta - huikeat 3 kappaletta. Kaksi on talossa ja yksi saunalla. Jostain syystä oon aina haaveillu useammasta vessasta ja onhan se käytännöllistäkin, kun hätä ei lue lakia..

Ihania muovisia hammasmukejakin löytyy
Kaikkia vessoja yhdistää yksi asia, joka on mun mielestä käytännöllistä; niissä ei ole suihkua. Näin ei tarvitse sisustuksessa ottaa huomioon kosteutta. Ihanaa, kun voi ainakin teoriassa sisustaa tauluilla, eikä olla huolissaan, että niiden pinnat kumpruilisi sillai inhottavasti. Yhden taulun oon kyllä laittanu aivan liian lähelle lavuaaria, mutta mun mielestä se sopii siihen, joten olkoot. Jos menee pilalle, niin sitten menee..mikään arvoteos se ei kuitenkaan ole. Onneksi jotkut asiat osaan ottaa rennosti. Elämästä pitää nauttia ja muistaa, että aina ei tarvitse olla niin vakavaa.

Kiinnitys on kaksipuolisella teipillä
Isi & äiti vai toisinpäin?
 Yläkerran wc on enemmän ajateltu lasten wc:ksi. Sen takia laitatin esim. naulakot todella alas. En vaan tajunnut sitä, että eihän ne lapset ole alle 2-vuotiaita kun vaan vähän aikaa, eli jo nyt naulakot ovat liian alhaalla vanhempaa lasta ajatellen, ja kaiken lisäksi niihin tulee törmättyä (siis naulakoihin, noh, mutta myös lapsiin toisinaan).  Onneksi sentään osa naulakoista on korkeammalla. 

Olen saanut useamman mustelman näistä naulakoista




Yksi taulu on uhkarohkeasti hanan vieressä
Pikkuneidillä on jo omat korut
 Kun istuu pöntöllä on kiva katsella jotain mukavaa. Lukea ei meidän wc:ssä välttämättä ehdi, koska joku on änkeämässä kuitenkin myös visiitille, joten on kiva antaa silmän hetken levätä kauniissa kuvissa tai koruissa. Sitten kun olen multimultimiljonääri, niin hankin olkkarin kokoisen wc:n, siellä voi sitten olla tarvittaessa yhtäaikaa isompikin kööri.. Tuli tosta mieleen, että yhdessä ravintolassa Ruotsissa oli naisten wc:ssä kaksi pönttöä, se oli kyllä jotenkin oudon näköistä, eli ei ehkä ihan sellaista kuitenkaan..

Mä en tajua miten ihmiset saavat imukupit pysymään paikoilla? Tämä ankka tippuu pari kertaa viikossa vähintään lavuaariin



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukisin mielelläni ajatuksesi tästä kirjoituksesta, jätä kommentti!