torstai 23. helmikuuta 2012

Korukaappi

Korujen kanssa on mulla vähän sama homma, kuin lääkkeiden kanssa (ks. edellinen juttu). Niitä löytyy joka paikasta..itse asiassa tajusin sen vasta äskön. Toisaalta olen myös vähän tahallaan levitelly koruja, koska ne ovat kaunista katseltavaa. Kuitenkin olen yrittänyt kerätä korurasiat ja osa hajuvesistä yhteen paikkaan, josta sitten voi valkata sopivat, kun menee vaikka juhliin. Muuten jos kaikki on levällään ympäri kämppää, niin ei löydä sitä sopivaa, kun etsii..

Kummitädiltä saatu korurasia lapsille
Nykyinen korukaappi toimi meillä ennen vauvanvaatekaappina. Alkuperäisenä ideana mulla oli, että saisin itselleni sellaisen ihanan meikki/korukaapin, jossa olisi kaikki tarvittava, ja voisin istua "kuninkaallisena" kaapin edessä ja meikata rauhassa yms. Noh.. se haavekuva ei ole ihan vielä toteutunut, koska ensinäkin kaappi on lasten huoneen vieressä, kun se ei oikein muualle sopinut.. eli kun huoneessa joku nukkuu, niin en viiti mennä kolistelemaan sinne ja toiseksi pikkueteisessä ei ole oikein hyvä valaistus. Ajattelin, että myöhemmin, kun häkkisänky on siirretty pois makkarista, voisin siirtää ehkä meikkikaapin sinne.


Kaapin saa kätevästi aukaistua ns. pöydäksi, ja sieltä sisältä löytyy vielä pikku laatikoita, joihin on kätevää laittaa koruja yms. Haluaisin kotona saada tietyt "alueet" tiettyjä toimintoja varten, niin että kaikki tarvittava löytyisi aina yhdestä paikasta. Tällä hetkellä mulla on vielä paljon tavaroita eri paikoissa ja kaikilla tavaroilla ei ole omaa kotia, vaan ne seikkailee paikasta toiseen. Olisi ihanaa, kun jokaisella tavaralla olisi oma paikka. Se mitä olen tajunnut on, että kun heittää osa tavaroista menemään/antaa pois, niin tavallaan jää itselle enemmän tavaroita. Koska silloin muistan mitä tavaroita mulla on. Jos mulla on liikaa tavaraa, niin en edes muista puoliakaan tavaroista, jolloin se on käytännössä sama asia, kuin niitä tavaroita ei olisi olemassakaan.

Lipaston saa minikirjoituspöydäksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukisin mielelläni ajatuksesi tästä kirjoituksesta, jätä kommentti!